.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی اتاق خبرنگاران در ستاد انتخابات مازندران

با حضور رئیس ستاد انتخابات استان، اتاق خبرنگاران در ستاد انتخابات مازندران راه اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، اتاق خبرنگاران ستاد انتخابات مازندران به همت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استانداری مازندران تشکیل شد.

جواد قناعت، رئیس ستاد انتخابات مازندران در حاشیه راه اندازی این اتاق در جمع خبرنگاران یکی از وظایف اساسی رسانه ها را پرداختن به امور انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: دشمنان می خواهند با تهمت و افترا به نظام جمهوری اسلامی نقض حقوق بشر کرده و انتخابات ایران را مخدوش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در طول 30 سال گذشته هر سال به طور میانگین در ایران انتخابات برگزار شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه حضور مردم در همه ادوار کمتر از 50 درصد در مشارکت انتخابات نبوده است.

قناعت با بیان اینکه رسانه ها باید علمی تر، به روزتر در انتخابات حضور یابند یادآور شد: جنگ رسانه ای اکنون در دنیا برای خدشه وارد کردن بر انتخابات ایران مشغول به کار شده است.

وی با اعلام این مهم که ملت بزرگ ایران همواره با حضور پرشور خود در انتخابات و همه عرصه های سرنوشت ساز اسلامی ایران، توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند گفت: رسانه ها باید تنور انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را گرم تر از سایر انتخابات ها کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه زمینه رقابت نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغ در مازندران فراهم است از نامزدها خواست با رعایت بیشتر اخلاق انتخاباتی حضور بیشتر مردم را در ماراتن دهم فراهم سازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتاق خبرنگاران برای انعکاس اخبار مربوط به انتخابات از 50 روز قبل از انتخابات در استانداری مازندران تشکیل شده است اظهار داشت: حضور رسانه ها برای انعکاس اخبار مربوط به انتخابات پررنگ تر شود.

قناعت در پایان افراد واجد شرایط رای دادن برای انتخابات دهم در مازندران را حدود دو میلیون نفر اعلام کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.